Oglądasz wiadomości znalezione dla zapytania: Miasto Chojnów





Temat: Stan odcinka Chojnów - Rokitki
Ta, wiem, że wykreślony z D29 i w ogóle nigdy takiej linii nie było, ale
zastanawia mnie jednak silnie teoretycznie, w jakim stanie jest wspomniany
w temacie odcinek? Bo generalnie chodzi mię o to, że sensowniejszym się mi
wydaje puszczenie takiego na przykład Bobra via Chojnów (miasto w końcu)
niż via przystanek Goliszów Szczere Pole Przy Drodze, jeśli tylko nie
wiązałoby się to z jakąś mega stratą czasową...
Wyświetl resztę postów z tematu



Temat: Stan odcinka Chojnów - Rokitki


Bo generalnie chodzi mię o to, że sensowniejszym się mi
wydaje puszczenie takiego na przykład Bobra via Chojnów (miasto w końcu)
niż via przystanek Goliszów Szczere Pole Przy Drodze, jeśli tylko nie
wiązałoby się to z jakąś mega stratą czasową...


Nawet gdy osobowki tak puszczano, to Bobr jezdzil przez Pole. Dlaczego teraz
miano by pokonywac wykopane w miedzyczasie, trudzie i znoju kaniony
niemoznosci?

tg

Wyświetl resztę postów z tematu



Temat: Stan odcinka Chojnów - Rokitki
On 16 Sie, 23:13, "3704" <n260@poczta.onet.plwrote:


| Bo generalnie chodzi mię o to, że sensowniejszym się mi
| wydaje puszczenie takiego na przykład Bobra via Chojnów (miasto w końcu)
| niż via przystanek Goliszów Szczere Pole Przy Drodze, jeśli tylko nie
| wiązałoby się to z jakąś mega stratą czasową...

Nawet gdy osobowki tak puszczano, to Bobr jezdzil przez Pole. Dlaczego teraz
miano by pokonywac wykopane w miedzyczasie, trudzie i znoju kaniony
niemoznosci?

tg


Zreszta ZTCW to tam za duża szlakowa nie jest :) I to ze wzgledu na
stan torów zamkneli

Wyświetl resztę postów z tematu



Temat: Stan odcinka Chojnów - Rokitki


Ta, wiem, że wykreślony z D29 i w ogóle nigdy takiej linii nie było, ale
zastanawia mnie jednak silnie teoretycznie, w jakim stanie jest wspomniany
w temacie odcinek? Bo generalnie chodzi mię o to, że sensowniejszym się mi
wydaje puszczenie takiego na przykład Bobra via Chojnów (miasto w końcu)
niż via przystanek Goliszów Szczere Pole Przy Drodze, jeśli tylko nie
wiązałoby się to z jakąś mega stratą czasową...


Witam.

Szlak z Chojnowa w momencie zamknięcia w 2002 roku bodajże prezentował się
całkiem nie żle.
Rozkładowa 50 w zasadzie bez zwolnień jedyne to 20 na widoczność w Białej
Złotoryjskiej na przejeździe no i pod koniec ta nieszczęsna 10-tka na łuku na
wyjeździe z Chojnowa ze względu na śmierć techniczną podkładów. Czas jazdy
dłuższy o 8 minut niż przez Goliszów. Można było ten łuk naprawić z matreiału
staroużytecznego zdejmownego z E-30 który był w całkiem dobrym stanie (V max
przed remontem 120). Notabene do dzisiaj w Chojnowie leży zesztaplowane ok 150
nowych podkładów strunobetonowych pozostałych z remontu. Widocznie ktoś wziął
za ucięcie tej linii nieźle do kieszeni.
Oto Polska właśnie...

Pozdrawiam.

Mares.

Wyświetl resztę postów z tematu



Temat: Kopalnia odkrywkowa u nas? Po naszym trupie!
Wrocław do tej kopalni nic niema ani nic nie zyska ani straci tutaj zyskać lub
stracić mogą Legnica, Lubin i okoliczne miasta: Chojnów, Ścinawa oraz
miejscowości, w których mieszka ok.20 tys.
Legnica to 107 tys., Lubin to 75, Chojnów to 15 tys., Ścinawa to 6 tys. + wsi 20
tys. czyli chodzi tu o ponad ok. 230 tys. ludzi albo i więcej.
Wiadomo, że gdy powstanie kopalnia odkrywkowa to Legnica i Lubin będą jednymi z
najbogatszych miast w Polsce - już powstają pomysły gdzie ulokują się nowe
osiedla w Legnicy (mówię ze strony Legnicy) a mieszkańcy tych terenów zostaną
wysiedleni do Legnicy i Lubina. Powstaną nowe miejsca pracy (bodajże 17 tys. -
takie są rządowe plany dla odkrywki) może przyciągnie to więcej inwestorów ale
będzie to wszystko kosztem środowiska i mieszkańców. Wyświetl resztę postów z tematu



Temat: Prawie caly Slask (dlugie)
Użytkownik Marcin Kulinicz <marcin.kulin@wp.pl.bez.spamuw artykule
news:art2ks$rn9$1@news.tpi.pl napisał...


Wciaz leje. Wysiadam w Chojnowie. Strasznie zdewastowany dworzec. Kasjerka
ajencyjna wypisuje na moja prosbe bilet do Zagania przez Biala
Zlotoryjska.
Mam jednak troche czasu - ide do miasta. Chyba w Chojnowie wlosy rosna
ludziom szybciej i bardziej obficie, bo co druga firma to fryzjer.
Poszedlem zobaczyc tory na Zlotoryje. Leza. Rdzewieja. PKS oferuje 23
kursy
w dni powszednie i 3 w swiateczne...


Oto fragment tego, co jest na wiem.onet.pl. Ostatnie zdanie bedzie niedlugo
juz nieaktualne. Przemyslowe tez zapewne wiele wspolnego z rzeczywistoscia
nie maja.

"Chojnów, miasto w południowo-zachodniej części województwa dolnośląskiego,
nad Skorą, na Wysoczyźnie Chojnowskiej, w obrębie Niziny Śląsko-Łużyckiej.
14,9 tys. mieszkańców (2000).
Ośrodek przemysłu metalowego, papierniczego, drzewnego i spożywczego. Węzeł
kolejowy przy linii łączącej Wrocław ze Zgorzelcem."


Pociag Legnica - Zagan to SU46-032 z zielonym czolem i 3 bonanzy.
Zapelnienie - nawet ok. 30 procent. Zjezdzamy z Chojnowa bardzo dlugim
lukiem, opadajacym szybko w dol. Predkosc - kilkaset metrow po 10 km/h.
Juz
widac, dlaczego chca to zamknac. Dalej - spokojnie.


Jak widac i Ty myslisz, jak PLK. Po co wziac te kilkadziesiat podkladow,
ktore (pomimo nienajgorszego stanu) zostana wyrzucone na smietnik po
modernizacji E30 i wymienic obecnie lezace na luku kolo Chojnowa, czy na
linii Jaworzyna - JG... Najlepiej zamknac i zlikwidowac. Co przyniesie
zmiana trasy pociagow Legnica - Zagan/Zary (a zpet) ? Z pewnoscia obnizke
frekfencji - Chojnowianie chetnie korzystaja z pociagow z/do Zagania.
Podczas modernizacji E30 na trasie Milkowice - Chojnow skomunikowanie 67135
z 517 zostalo przeniesione wlasnie do Chojnowa. Wczesniej bywalo ono
realizowane zawsze w Legnicy. Ludzie slyszacy (niemalze codziennie), ze poc.
os. Wroclaw - Zgorzelec jest opozniony xx (zwykle 10-20) minut od razu ida
na nyski, ktorych na tej trasie coraz wiecej... Gdy Zagan jechal do
Chojnowa, to zawsze wyjezdzal planowo, co znaczaco podnosilo frekfencje wen.
W Goliszowie raczej nikt nie bedzie wsiadal - wiocha jest bardzo daleko od
stacji. W samym budynku stacyjnym mieszka emerytowane malzenstwo kolejarzy
(oslawieni zostali przez TVP3 Wroclaw po sporej dosyc pomylce banku). Oni
moga sie okazac jedynymi pasazerami tamze wsiadajacymi/wysiadajcymi -
watpliwym wydaje sie zatem postoj na tym przystanku.


Rokitki to szok. Ze perony, ze nastawnie, ze stacja - ale przejscia
podziemne? Chyba mialy sluzyc jako schrony, bo wszystkich mieszkancow
Rokitek mozna by w nich pomiescic.


Pamietaj, ze za Hitlera pociagi kursowaly tamtedy z predkoscia 160 km/h,
wiec przejscia nie powinny dziwic. Odgalezienie na Chojnow znajdowalo sie
ZTCW w Zamienicach. Obecnie tor na Chojnow idzie prawdopodobnie po dawnym
drugim torze magistrali.


Wreszcie jedziemy. W pociagu kilkanascie osob. W Sudziance juz nie ma
zjawy - oddycham z ulga. Mimo deszczu robie zdjecie, jak skradamy sie (10
km/h) pod groke do Chojnowa. Jade dalej - do Legnicy. Na wjezdzie stoimy
pod semaforem, przepuszczajac zdawke do Zlotoryi. Dlaczego tam nie ma
osobowych???


Nyski i rozwoj motoryzacji... Nawet linia "12" MPK Legnica jezdzi tam bardzo
rzadko. O qr... a moze juz wcale nie jezdzi, bo jak teraz spojrzec chcialem
na rozklad w necie (www.cuprum.com.pl/mpk), to widze, ze "12" juz nie ma...
Komunikacja publiczna tutaj juz praktycznie upadla...:/
Zapewne i "14" do Jawora padnie, bo miala juz dawno temu fatalna
czestotliwosc. Wszystko zalezy od samorzadow, a oni KM nie chca finansowac.

A coz to jechalo ? TEM2 ? SM42 ? czy ET22/ET41 ?

- 1. wariant to Lubin - Pawlowice (czyli ruda do HM "Legnica")
- 2. to zdawka do ktorejs z posrednich stacji (bylo nawet cos takiego w
SRJ - chyba do Kozowa)
- 3. to prozne wagony po bazalt do Jerzmanic Zdroju.

Wyświetl resztę postów z tematu